Mokytojų taryba
| Eil. Nr.
|
Vardas, pavardė
|
Pareigos įstaigoje
|
Pareigos taryboje
|
| 1
|
Vitalija Ukrinienė
|
Pavaduotoja ugdymui
|
Narė
|
| 2
|
Indrė Sadonytė
|
Socialinė pedagogė metodininkė
|
Narė
|
| 3
|
Asta Žukauskienė
|
Psichologė
|
Pirmininkas
|
| 4
|
Rita Kichtenko
|
Specialioji pedagogė–logopedė
|
Narė
|
| 5
|
Vilma Maksevičienė
|
Klasių metodinės tarybos pirmininkė
|
Narė
|
| 6
|
Inga Vainutienė
|
Metodinės tarybos pirmininkė
|
Narė
|
| 7
|
Laimonas Meška
|
Dalykininkų metodinės grupės pirmininkas
|
Sekretorius
|
| 8
|
Neringa Sadauskienė
|
Mokytoja ekspertė
|
Narė
|
| 9
|
Jolita Kundrotaitė
|
Klasių auklėtoja
|
Narė
|
| 10
|
Dalia Andrijauskienė
|
Pradinių klasių mokytoja metodininkė
|
Narė
|
| 11
|
Ramunė Kubiliutė
|
Pradinių klasių metodinės grupės pirmininkė
|
Narė
|
| 12
|
Rita Raugienė
|
Mokytoja metodininkė
|
Narė
|

Google Sheets
Mokytojų taryba inicijuoja mokyklos ugdymo kokybės gerinimą ir atstovauja pedagogų bendruomenei.
Mokytojų taryba yra mokyklos savivaldos institucija, kuri vienija mokytojus ir rūpinasi ugdymo proceso organizavimo tobulinimu. Ji svarsto ir teikia siūlymus dėl ugdymo programų įgyvendinimo, mokinių pasiekimų gerinimo, pedagogų kvalifikacijos kėlimo ir ugdymo sistemos atnaujinimo. Taryba dalyvauja mokyklos veiklos planavimo procese, analizuoja pedagoginę veiklą ir bendradarbiauja su mokyklos vadovybe.
Pagrindinės veiklos sritys:
- inicijuoja mokyklos kaitos procesus ir ugdymo kokybės gerinimą;
- dalyvauja mokyklos veiklos planavime ir veiklos tikslų formavime;
- analizuoja ir vertina ugdymo programas bei mokinių pasiekimus;
- teikia siūlymus dėl mokytojų profesinio tobulėjimo ir atestacijos;
- sprendžia pedagoginės veiklos tobulinimo ir mokymosi priemonių poreikio klausimus;
- atstovauja mokytojų interesams ir bendradarbiauja su kitomis mokyklos savivaldos institucijomis.
Dokumentai